هشداری برای جدایی عاطفی زن و شوهر در خانه و در نهایت فروپاشی خانواده و جامعه

چه بایدها و نبایدها در دنیای امروزی

انتقال سایت

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

با سلام خدمت دوستان

این سایت به سایت زیر منتقل میشود:


www.khanjany.net به زودی

www.sites.google.com/site/aliakbarkhanjany

Facebook استاد علی اکبر خانجانی

(Youtube (aliakbarkhanjani

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۹
aliakbar khanjany

نظرات  (۱)

چرا داداش؟؟؟گوگل سایت گمون نمیکنم جالب باشه
من خودم سایت اختصاصی داشتم با سیستم دات نت نیوک و سرور اختصاصی
اما جمع کردم اومدم بیان.بیان معرکه س به نظر من

پاسخ:
سلام کورش جان. در ایران این سایت با فیلتر شکن باز می‌شه. به خاطر همین فکر می‌کنم سایت گوگل قویتر باشه. و اینکه در سایت جدید در گوگل با ۳ کلیک تمام آثار استاد رو در ۳ بخش دایره‌المعارف، سخنرانی‌ و کتابها می‌شه دانلود کرد به خاطر حجم بالا و رایگان که در گوگل وجود داره. موفق باشی‌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی